Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2011

Loveit.pl

Cześć Wszystkim ;)
Na początek chciałabym podziękować tym osobom, które dodały mi komentarze do dwóch notek - za co bardzo jestem wdzięczna ( na dobry początek ;> ).
Tytuł tego posta nosi nazwe ; " Loveit.pl " - myślę, że ta strona jest znana, ale gdy ktoś jeszcze o niej nie słyszał to może coś o niej opowiem .... więc tak... to taka strona na której są przeróżne obrazki, można także dodawać swoje ... gdy ktoś jest zalogowany może je " wkleić " do swoich ulubionych na swoim portalu . ( myślę, że dobrze to sformułowałam ;3 ). - i ja też mam konto na tej stronie internetowej i dla Was pościągałam kilka zdjęć, które mi się strasznie spodobały i postanowiłam dodać taką notkę ;)
Ich jest tutaj tylko kilka, za to jeszcze kiedyś tam dodam ich więcej i więcej ;)
Oto pare z nich ;





Mam nadzieję, że Wam się spodobają tak samo jak mi. :)

Chciałabym Wam jeszcze napisać ( powiedzieć ), że już wczoraj zaczynałam się pakować na kolonie i .. dziś już będę się tak " konkretnie pakować" więc zrobie dla Was kilka zdjęć co biore z kosmetyków..., butów..., oraz ciuchów .. . ;)
Bayy ;*
Foorrr eveerr <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz