Obserwatorzy

sobota, 20 sierpnia 2011

.

Cześć Wszystkim ;**
Dzisiaj zapowiada się cuudna pogoda ;)
A ja tryskam energią, która gromadziła się w brzydkie, pochmurne dni ;)
---
A więc tak, umówiłam się dzisiaj z moją przyjaciółką Nikolą na przechadzkę po okolicy ;)
I mam dylemat .. NIE WIEM W CO SIĘ UBRAĆ .! ;c
Mam dla Was kilka propozycji ;
1) z długimi spodniami ( rurki ) .
2) czy z rybaczkami ( sinbady ).

rurki - prezent
sinbady - prezent
sweter - bucik - 29,99 zł.
bluzka siwa - H&M - 29,99zł.
bluzka niebiesko-siwa - H&M - przecena 10zł.
bandamka - gazeta ;)

I co która wersja lepsza.? 
Myślę, że ta druga, bo jest ciepło na dworze chodź trochę wieje ;)
A jak wy myślicie .? ;)
Bayy ;*
Forr Everr <333

5 komentarzy:

  1. a ja ubrałabym ten 1 strój bo dłuższe spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no co do blokera to trochę działa, ale nie pasuje mi zapach . ;/ A Tobie!? :)

    Dodasz do obs.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że skoro lato, to ten 2;)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm. moim zdaniem ten 1 zestaw! ładniej się prezentuje hehe :)
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń