Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2011

Nowy Produkt.

Cześć Wszystkim ;*
Byłam dziś na zakupach takich mini razem z moją mamą i byłyśmy w Lewiatanie oraz w aptece. Na wystawie były produkty z Ziai, które mnie ciągną do zakupu ich ;), ale zobaczyłam na drugiej półce leżały sobie produkty z Under 20!, a od dłuższego czasu szukam fluidu lub podkładu do mojej twarzy, lecz nigdy nie umiałam znaleźć takie, po którym nie wyskoczyłoby mi dużo "niedoskonałości" ; pryszczy, wągrów i zaczerwień. I tak sobie oglądałam... i zauważyłam Under 20 ANTI! ACNE 2w1 lekki krem + puder antybakteryjny.
Myślę, że będzie skuteczny na moje wymagania ;)
Oto ten lekki krem + puder antybakteryjny :
Tak to wygląda ;)
lekki krem + puder antybakteryjny - 12 zł - apteka 
Jest on polecany przez Was.? - bardzo prosiłabym o odpowiedź . ;)
To by było na tyle - to taka krótka notka ;)
Bayy ;***
Forr Everr <333

6 komentarzy:

  1. Jeśli niedoskonałości pojawiają Ci się po zastosowaniu fluidu itp., powinnaś z tego zrezygnować. Po co marnować sobie twarz? Jeśli nie masz czego zakrywać, to tego nie rób. Zobaczysz, że będziesz żałować. Jesteś młodziutka, korzystaj, póki czas! Ja mam 20 lat i dałabym wiele za gładką cerę, wtedy na pewno nie musiałabym się jakoś tam maskować fluidem. Niestety, wciąż walczę o przywrócenie dobrej kondycji dla skóry mojej twarzy. Jeszcze raz powtarzam, nie spiesz się z makijażem, najlepiej zaczynać jak najpóźniej. Z czasem tak się przyzwyczaisz, że bez makijażu będziesz sama dla siebie potworkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ne chce cie straszyć , ale według mnie jest okropny i mogą po nim wyskoczyć niespodzianki.
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj tego, nie obciąża cery, ładnie pachnie, fajnie wygląda na twarzy. :) Jakiś czas stosowałam i byłam zadowolona. :)

    Ziaja Nuno Antytrądzikowy krem tonujący

    OdpowiedzUsuń
  4. No ogólnie to ja jestem zadowolona "]

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat tego co zakupiłaś nie miałam jeszcze okazji kupic.
    Świetny blog.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten produkt ! Dla mnie idealny "podkład" na lato ponieważ jest lekki i na pewno nic ci po niem nie wyskoczy :) Jednak u mnie bez pudru matującego nie da rady, bo trochę się świecę po tym produkcie, ale ogólnie oceniam go bardzo dobrze. Tani a dobry ! :) Daj znać jak się u Ciebie sprawdził.

    Dodałam do obserwowanych i będzie mi miło jak odwdzięczysz się tym samym :) Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń