Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

Jesienna Kolekcja - misz, masz .!

Cześć Wszystkim ;**
Mam dla Was kilka zdj jesiennej kolekcji, ponieważ już niedługo ona nadejdzie. Za 3 dni do szkoły, a ja się czuję jakoś dziwnie... mam katar, boli mnie gardło... i nie wiem czy jestem przeziębiona.. , ale muszę wytrzymać .. będę dzielna ;)
--
Więc na początek :
Mango :
House :
H&M :

lookboook  H&M ;

To by było na tyle, niestety więcej nie umię znaleźć ;<
Następnym razem będę bardziej zorganizowana. Jutro postaram się zrobić dla Was Outfit ;)
Paa ;**
For Ever <33

2 komentarze:

  1. House! <3

    Pozdrawiam oraz zapraszam do mnie:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jestem Marta.Prowadzę blogga z reklamami...Zapraszam serdecznie na niego..
    Zareklamuj się!!!To nic nie kosztuje!!!
    A dużo daje!!!

    OdpowiedzUsuń