Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Odpust .!

Cześć Wszystkim ;***
Ahh... jutro znów do szkoły i kartkówka z polskiego .! ... ; /  Niestety... .
U mnie pogoda super, chodź mają być burze... ;c
Od tego zakuwania na kart. mnie strasznie głowa boli .. ;c za chwilę idę się myć i spać , a jutro do szkoły.
---
Wczoraj moja rodzinka, czyli mama, tata, siostra i ja byliśmy zaproszeni na grilla do mojej babci i dziadka, ponieważ u nich w mieście był organizowany odpust. Nie chciało mi się tam jechać, ponieważ co roku jest wszystko na tych straganach beznadziejne, a jak już się wybiore to idę do jednej z budek z biżuterią.. .
Więc na początek pojechaliśmy na ten odpust i chodze, patrze i nic nie ma, kompletnie nic..., i już miałam iść do auta, a zauważyłam, że na jednym z 3 straganach z biżuterią są wystawione do kupienia te sławne, przecudne zegarki .!! Zaciągnęłam tam rodziców i zgodzili się kupić wybrałam sobie niebieskiego .!! ;)
Oto on :


Oraz na tym samym straganie kupiłam sobie przecudne kolczyki, które ma moja jedna z najlepszych qumpel. Strasznie mi się spodobały. Oto one :
------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapomniałam Wam dodać jeszcze jedno zdjęcie, w którejś tam notce o zakupach ;)
A te zdjęcie przedstawia lusterko + szczotka do włosów . Oto ona:


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam dla Was jeszcze na ten wieczór piosenkę : LINK.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Paa ;***
For Ever <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz